Çok Güzel Atkı Bere Modelleri

















2012-2013 kış sezonu yeni moda atkı ve bere takımları sadece bu blogda hergün farkılı bir tasarımı sizlere sunmaktan gurur duyuyorum.Evet yine sizlere için seçip çıkardığım üç farklı tasarımla huzurlarınızdayız,temennim odur ki beğenin gerçekten de renkleri ile ve model tasarımları ile benim çok hoşuma gitti tabi bu seçip paylaştığım tasarımlar  bir çok atkı ve şapka içinden bana göre benim zevkime göre en güzelleri.tabi sizlerin de beğeneceğini umarak paylaşmak istedim.Tabi bu atkı ve berelerin kullanımı ve yapımıda bir o kadar kolay ve basit,bilmeniz gereken tek şey düz bir şekilde ipleri şişllere geçirip örmeniz tabi lazım olan diğer bir şeyde iplik:) neyse sözü çok uzat madan şimdişden iyi günlerde kullanmanız dileğiyle teşekkürler












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder