Muhteşem Güzellkte Dantel Modelleri

Çarşaf Kenarı Dantel Örnekleri
Çarşaf Kenarı Dantel Modelleri














    Dantel modellerimzden bir kaç taneyi sizlerle paylaşmak istedim silere farklı modellerden bir kolaksiyon oluşturmak ve sizlerin tam da beğeneceği örnekleri sergilemek istiyorum danten dendiği zaman bizlerin belkide elinde bulunan belkide evini bir köşesinde şu anda kullanmmış olduğunuz modellerdir.
Yastık Kenarı Dantel Modelleri
   Fakat takipçilerimizin çoğunda bu modellerin olacağını da düşünmüyorum sizler için internette bir takım gezintiler yaptım ve bu tip örneklerin olup olmadığını araştırdım baktım ki bu nadide dantel modelleri internette hemen hemen hiç yok ve o anda silere yayınlamaya karar verdim.Umarım sizlerde beğenerek bu modellerimizi örüp evinizin bir köşesini süzlemesini sağlarsınız.Biz türk milleti olarak aradan yüz yıllar da geçse dantelden kesinlikle vaz geçemeyiz ve evimizin bir köşesinde mutlaka dantellerle süslemeye çalışırız son dönemlerde danteller az miktarlarda kullanılmaya başlasada gelinlik kızlarımızın çeyizlerinin kesinlikle ve kesinlikle vaz geçilmezleri arasında dır yatak örtü kenarları.havlu kenarları,yastık kenarları ,yorgan kılıfı kenarları bunların hemen hemen hepsi dantellerden oluşmaktadır ve kesinlikle her ailede mutlaka bir dantel ve dantel örgüleri vardır.Biz E-dantel sitesi olarak silere en güzel ve en iyi modelleri sergilemeye çalıştık umarım beğenir ve silerde evlerinişz süslersiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder